2013. április 26., péntek

Túrópöttyök

Túrópöttyök

A Túró Rudi sikerén felbuzdultam, de ott gondjaim akadtak a formázással. Gondoltam az itt nem lehet gond: http://www.receptvarazs.hu/receptek/recept/turopottyok
És tényleg. Könnyebb volt megformázni, bár kell hozzá türelem, amiben én nem vagyok túl jó! Én nem fogpiszkálóval mártottam, hanem villával és sima ügy!
A végeredmény nagyon finom, egyszerű, 5 csillagos desszert!
Jó tanács!!!! 2 kamasz fiam van, legközelebb dupla mennyiséggel készítem :-)


A hozzávalók: 

25 dkg túró, 
3 evőkanál méz
3 evőkanál darált keksz, 
1 tábla tortabevonó, 
2 evőkanál olaj.

Elkészítés:

A túrót egy tálban villával összetörjük. Hozzáadjuk a mézet, a kekszet és alaposan összedolgozzuk.
Vizes kézzel apró golyókat formázunk és egy tálcára rakjuk. Kb. 30 percre a fagyasztóba tesszük.
A tortabevonót felolvasztjuk az olajjal. A golyókba fogpiszkálót szúrunk és megmártjuk azokat a csokiban. Lecsorgatjuk a felesleget, és sütőpapírra téve hagyjuk megszáradni.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése