2013. április 14., vasárnap

Joghurtos fánk

Joghurtos fánk

Stefánné Ilona 108-on tett közzé ezt a receptet.

Gyors és egyszerű joghurtos fánk, kezdőknek is! 1 nagy porhár (vagy 2 kicsi) gyümölcsjoghurt, 25 dkg liszt, 1 tojás, kevés cukor, szódabikarbóna. A joghurtot kikavarod a tojással, a lisztet a szódabikarbónával. Összedolgozod a joghurtos részt a lisztessel. Teáskanállal diónyi halmot raksz bő forró olajba és aranybarnára sütöd. Vigyázz, dagad! Végül kakaóporos vagy fahéjas-porcukros keverékbe forgatod a fánkocskákat. Isteni! A kedvenc, én fahéjas-holland kakaóporos keverékkel szeretem!:)

Ehhez semmit nem kell hozzátenni, egyszerű, gyors és nagyon-nagyon finom! Én sárgabarackos joghurttal készítettem, de bármilyennel lehet, mert a kész fánkban nem dominál az íz. Aki gyorsan szeretne finomat enni, ez egy remek recept hozzá. Az eredeti képen nagyon szép gömb alakú fánkok voltak, nekem sokkal rusztikusabbak lettek. Ez egy finom megfogalmazása az amorfnak. 5 csillag!










Az eredeti kép sokkal szebb :-)


                                      


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése