2013. március 25., hétfő

Nutellás levél

Nutellás levél

A Facebookon láttam egy képet, de semmilyen leírás nem volt hozzá. Nekem megindult a fantáziám és nekiugrottam ennek a verziónak!

ell hozzKá: 1 csomag leveles tészta
                  Nutella
                  Marshmallow (pillecukor vagy mályvacukor néven is fut)
Ehhez jobb a kisebb, színezetlen változat.

Elkészítés:
A leveles tésztát kinyújtjuk és kb. 10 x 10 cm-es négyzet alakúra vágjuk. A tészta közepére helyezünk a teáskanál Nutellát és 5-6 szem mályvacukrot. Háromszög alakúra hajtjuk, kicsit megvizezhetjük két oldalát, hogy könnyebben összeragadjon és jól összenyomkodjuk. Lekenhetjük tejjel vagy tojással és előmelegített sütőben 200 fokon kb. 15-20 perc alatt megsütjük.
Könnyű, gyors és olcsó. Nagyon 5 csillagos pedig csak 1 falat jutott nekem :-)

Ez volt az eredeti kép!!



És itt van ahogy én készítettem:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése