2013. június 14., péntek

Gyors kókuszos-csokis sütemény

Gyors kókuszos-csokis sütemény

Egy pár perc alatt összedobható, lehetőleg kókuszos süti receptjét kerestem és ezt találtam:
http://trollakonyhamban.blogspot.hu/2012/02/villamgyors-kokuszos-csokis-suti.html

Hozzávalók:

1 bögre liszt,
1 tasak sütőpor,
1 bögre kókusz reszelék,
1 bögre cukor,
1 bögre tej,
1 tojás,
1 teáskanál vanília esszencia,
10 dkg csoki apróra törve.

Elkészítés:

Minden száraz hozzávalót egy tálba tettem, a tejet a tojással és a vanília kivonattal kicsit elkevertem, hozzáöntöttem a többihez, egy kanállal gyorsan elkevertem az egészet. Hozzákevertem  és egy szilikonos formába öntöttem. Ha normál formát használunk, azt ki kell kenni vajjal és liszttel megszórni vagy sütőpapírral bélelni. Kb. fél órát sütöttem 180 fokon, de tűpróbával ellenőrizni kell, főleg, ha laposabb a sütink, nem szabad kiszárítani. Kihűtve szépen lehet szeletelni. Ajánlom mindenkinek, mert viszonylag olcsó, egyszerű és finom.
A tetejére olvasztott csokit öntöttem, de bármilyen tortamáz vagy porcukor-szórás is jó, de simán is lehet hagyni.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése