2014. február 16., vasárnap

Sajtos rizsgolyók

Sajtos rizsgolyók

Amikor megláttam ezt a receptet, pont azon morfondíroztam, hogy mi legyen az előző napról megmaradt rizs sorsa. Meglepő módon még reszelt sajt is hevert a hűtőben, így minden akadály elhárult előle: http://maradekkommando.blogspot.hu/2014/02/sajtos-rizsgolyok.html

Hozzávalók:

maradék párolt rizs,
egy darab reszelhető sajt,
tojás,
fehérbors,
szerecsendió,
zsemlemorzsa (szezámmagosat használtam).

Itt ne várja senki, hogy pontos mennyiségeket adok meg, mert én sem tudom, miből, mennyit tettem bele. Kis gyakorlattal lehet érezni, hogy mikor jó.

Elkészítés:

A rizst egy tálba tettem, hozzáadtam a reszelt sajtot, 2 tojást, majd fűszereztem. Itt mindenki kiteljesedhet, amit szeret, azt tegyen bele. Én csak borsot tettem bele, mert a fiaim nem szeretik a szerecsendiót :-( Összekevertem, de még nagyon ragadt, így zsemlemorzsa is ment bele.
Egy külön tálba tettem zsemlemorzsát és szezámmagot. A rizsből golyókat formáltam, meghempergettem a szezámos morzsában, majd mehetett a közepesen meleg olajba.
Maradékmentésnek kiváló, de amúgy is nagyon finom!!!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése