2020. május 3., vasárnap

Zabpelyhes túrógaluska

TudatosantESZEM zabpelyhes túrógaluska

Ennek a receptnek a feltalálója rámparancsolt és én hűen meg is csináltam. Nem hazudok, több gond van vele, mint a sima nokedlivel, de mivel 10x egészségesebb, így bevállalom máskor is. "Sajnos" a fiúk imádták!!! Ja és pont a fiúk miatt én rögtön dupla adaggal kezdtem.

Hozzávalók:

250 g zsírszegény túró,
100 g zabpehely darálva (magas rostratalmú legyen),
2 tojás,
ízlés szerint pici só.

Elkészítés:

A felvert tojásokhoz keverem a túrót, majd a darált zabpelyhet és fél órát pihentetem (lehet kevesebbet is, de ennyi biztosan elég). Forrásban lévő picit sós vízbe szaggatom kanállal, de a legszerencsésebb, ha egy tányérba előtte kiporciózom, így csak bele kell lökdösni őket a vízbe. Főzés közben nem kell kavargatni, megvárom, amíg feljönnek a víz felszínére, majd 4 perc múlva kiszedem szűrőkanállal. Gombapörkölttel és salátával isteni!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése