2014. december 2., kedd

Bögrés diós sütemény

Bögrés diós sütemény

Pillanatok alatt összeállítható süteményt kerestem és ezt találtam: http://www.receptvarazs.hu/receptek/recept/dios_bogres_sutemeny
Mielőtt beraktam a sütőbe meglepően folyékony volt a tészta, de jól megsült. Kicsit ragaszkodott a sütőpapírhoz, de ez volt a legnagyobb baja!

Hozzávalók:

1 bögre dió (3 dl),
1 bögre liszt,
1 bögre cukor,
1 bögre tej,
1 db tojás,
1 csomag sütőpor,
1 evőkanál rum,
mazsola, esetleg meggy.

Elkészítés:

A sütőt előmelegítjük. Egy közepes méretű tepsit sütőpapírral kibélelünk, a tészta hozzávalóit összekeverjük, majd beleöntjük, mazsolával vagy egy kis meggyel megszórjuk, és alacsony hőfokon, kb. 1/2 óra alatt megsütjük.
Én diódarabokat tettem bele és jót tett neki!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése