2014. június 24., kedd

Túró Rudi

Túró Rudi

Volt egy adag túróm és receptet kerestem hozzá. Menet közben rájöttem, hogy sütni nincs nagy kedvem. Amint megtaláltam ezt a receptet, gondoltam kipróbálom. Csináltam már kétfélét is, de ez újdonságnak tűnt a többihez képest: http://www.nosalty.hu/recept/turo-rudi-szepucskatol#comments-recept

Hozzávalók:

50 dkg tehéntúró,
10 dkg porcukor,
1 db citrom (reszelt héja),
1 csomag habfixáló (10 g),
1 csomag vaníliás cukor,
20 dkg étcsokoládé.

Elkészítés:

A fenti összetevőket egy tálba tesszük (a csokoládé kivételével), és jól elkeverjük. (A habfixáló azért szükséges, hogy felszívja a nedvességet.) Miután elkevertük, megformázzuk a rudakat, és 1-2 órára a fagyasztóba tesszük.
1-2 óra elteltével felolvasztjuk a 20 dkg étcsokoládét vízgőz fölött. Belemártjuk egyenként a rudikat, és zsírpapírra szedjük. Hamar megdermed, már rakhatjuk is tálcára.

Akinek van a rudak formázásához a Tupperware Formavarázs készülékét is használhatja, de kézzel, gép nélkül is kivitelezhető a forma.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése